In Hiding

Mariah Carey - I'll Be There (feat. Trey Lorenz) 본문

Music/Pop

Mariah Carey - I'll Be There (feat. Trey Lorenz)

Dohwasa 2015. 3. 25. 01:08
반응형

 

 

어지간해서는 원곡을 뛰어넘는 리메이크는 잘 나오지 않는데...

그 어지간해서는 나오지 않는 경우가 이 Mariah Carey의 I'll Be There 다.

(개인적으로 Mariah Carey를 딱히 좋아하지 않음에도)

 

You and I must make a pact
그내와 난 약속해야만 해요
We must bring salvation back
우리는 다시 서로를 구원할거라고
Where there is love, I'll be there

사랑이 있는 곳에, 내가 거기 있을게요

I'll reach out my hand to you
내 손으로 그대를 잡아 줄게요
I'll have faith in all you do
그대가 하는 모든 것을 난 믿을게요
Just call my name and I'll be there
나를 부르면, 내가 곁에 있을게요
You know

그대도 알잖아요

I'll be there to comfort you
그대를 위로하기 위해 내가 곁에 있을게요
Build my world of dreams around you,
그대 주위로 내 꿈의 세상을 지을게요
I'm so glad that I found you
그대를 알게 된 것이 너무나 기뻐요
I'll be there with a love so strong

강한 사랑으로 내가 곁에 있을게요

I'll be your strength
그대의 힘이 될게요
You know I'll keep holding on
그래요, 그대를 지켜줄게요
Let me fill your heart with joy and laughter
그대 마음을 기쁨과 웃음으로 가득 채울게요
Togetherness is all I'm after
함께 있는 것, 내가 원하는 그것
Just call my name and I'll be there
나를 부르면, 내가 곁에 있을게요
I'll be there to protect you
그대를 지키기 위해 내가 곁에 있을게요
Yeah. I'll be there
내가 곁에 있을게요
With an unselfish love I'll respect you
순수한 사랑으로, 그대를 존중하는 마음으로 
Just call my name and I'll be there
나를 부르면, 내가 곁에 있을게요

 


I'll be there to comfort you
그대를 위로하기 위해 내가 곁에 있을게요
Build my world of dreams around you,
그대 주위로 내 꿈의 세상을 지을게요
You know I'm so glad I found you
그래요, 그대를 알게 된 것이 너무나 기뻐요
If you should ever find someone new
만일 그대가 새로운 누군가를 찾았다면
I know she'd better be good to you
그녀는 나보다 그대에게 더 좋은 사람일거에요 
Cause if she doesn't, I'll be there
혹시 그렇지 않다면, 내가 곁에 있을게요
Don't you know, baby
그대, 모르나요
I'll be there, I'll be there
내가 곁에 있을거라는걸, 내가 있을거라는걸
Just call my name and I'll be there
나를 부르기만 하면, 내가 곁에 있을거에요
I'll be there baby, you know I'll be there
내가 곁에 있을거에요. 그래요, 내가 곁에 있을게요
Just call my name and I'll be there
나를 부르기만 하면, 내가 곁에 있을거에요
Just look over your shoulder

그대 어깨 너머로 그저 볼 뿐이에요

Just call my name and I'll be there

내 이름을 부르면, 내가 곁에 있을거에요

 

 

 

반응형
Comments